Englishrider

Hej och välkommen till min nya blogg! Jag som driver den här bloggen heter Emma Carlsson, och är 16år gammal. Jag tränar dressyr och hoppning med mitt halvblod Lancelot. Lancelot är 4år gammal och vi sattsar på att börja tävla iår. Jag har tidigare haft flera olika ponnyer och tävlat både dressyr och hoppning med dem, men nu vill jag sattsa på dressyren då det är mindre skaderisk i dressyren, men jag hoppar då och då för att det är kul :) Jag har ägt Lancelot i ett halvår, och vi har utvecklats väldigt mycket! I den här bloggen ska jag skriva mina åsikter, vad jag gjort idag m.m :) Hoppas det blir kul att läsa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut en bild på lancelot? och skriva lite mer om honom, stam?, jag provred nämligen en lika gammal häst förra året som heter lancelot!

2011-03-06 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0